مصاحبه آرشیو خبر ها
در انتظار درخشش شماره ی 10 ...

در انتظار درخشش شماره ی 10 ...

همواره شماره های 10 در باشگاه های فوتبال از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند در سال های اخیر نیز شماره ی 10 یوونتوس و بعد از خداحافظی الساندرو دل پیرو به بازیکنانی نظیر پوگبا، توز رسید و حالا نیز این شماره ی ارزشمند در اختیار پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یووه می باشد.

 

جانلوكا زامبروتا مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1999 تا 2006 در گفتگو با Raisport به این موضوع پرداخت و گفت:

 

شماره‌ ده‌های یووه همیشه بهترین خاطرات را در تاریخ باشگاه یوونتوس به ثبت رسانده‌اند؛ از دل‌پیه‌رو و زیدان گرفته تا میشل پلاتینی. ما همچنان منتظر درخشش پائولو دیبالا با لباس شماره 10 یوونتوسِ كنونی هستیم.

 

او افزود:

 

شاید ورود رونالدو یك دلیل برای دور ماندن دیبالا ار تركیب و دور شدن او از موقعیت قبلی‌اش در باشگاه باشد. شاید حضور او به عنوان هافبك تهاجمی همانطور كه الگری در شیوه تاكتیكی جدیدش می‌خواهد انتخابی صحیح باشد. من نیز روزی كه از باری به یوونتوس آمدم به عنوان یك هافبك به این پیوستم. دو سال بعد از ورودم به یووه با آمدن كامورانزی، لیپی از من در مورد رفتن به یك خط عقب‌تر سوال كرد و من نیز پذیرفتم.؛ تصمیمی كه خیلی زود نشان داد، جواب داده است. در آن سالها من نیز با بازیكنان تكرارنشدنی مثل تورام، ایبرا و بوفون تمرین می‌كردم و در رقابت‌ها حاضر می‌شدم؛ مطمئناً یوونتوسی كه من در آن بازی می‌كردم یكی از قدرتمند‌ترین تیم‌های بیانكونری بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: